لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
گورپدرتمام لحظه هایی که نفهمیدی چقد‏‏ر دوست دارم
  


 

با چرخ خیاطی دلم را باز میدوزم / مادر نگاهم میکند :"این کل دارایست" این چرخ نباشد گشنه میمانیم! بابایتان که فکر ماها نیست ....... بابایمان مرد شریفی بود؛ دنیا برایش عامل درد شد / او مرد بود واهل ناموسش؛ تا پای منقل رفت؛نامرد شد/او دود میکرد و قهقهه میزد/ ما داشتیم از ترس میمردیم........ او زهرماری؛ داشت هی میخورد! ما داشتیم هی غصه میخوردیم!/ هرشب بساط منقل و دودش ؛ باچارتا مردی که بیگانه است/ من دخترت..... او همسرت..... بابا! ناموسهایت توی آین خانه است/ یک قوری چای و 2 لول کاغذ..... هم قیمت ناموس بابا بود... یک سیخ تریاک و یکم مشروب! ناموس بابای من اینها بود/ یک شب تمام آرزوهامو؛ بابا بادستای خودش  پر داد/وقتی سر ده شئ ناقابل؛ من را به اجبار دست شوهر داد/ موسی ی مرد پیره صد ساله؛ رنگ همه چی غیر انسان داشت....... پیر و چروکیده و پژمرده! توی دهان تنها 1 دندان داشت/ قول مغازه به پدر میداد بابا هم ناموسش کیلویی چند؟ مادر با گریه روز عقد من؛ روی سرم میزد بهم هی قند آیا وکیلم؟- دخترم ؟ آیا ؟؟؟ گریه ام؛ گرفته؛ کاش "کر بودم/ تف به همه مردانگیت بابا! ای کاش من هم بی پدر بودم! عاقد تمام خطبه اش را خواند؛ حالا زن موسی بی دندانم/باید بسازم او نمیمیرد!هفتا کفن هم من بپوسانم!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ن...
ساعت12:55---14 تير 1392
با سلام...
رفاقت يعني اينكه ب پاش پيرشي نه اينكه وسط راه ازش سير شي...

هيچ وقت توي ديكته هاي كلاس اول دلتنگي رو يادمون ندادن شايد ميدونستن ك بعضي واژه ها مثل درد كشيدني هستن نه نوشتني...


ایمان فرستاده
ساعت0:53---11 تير 1392
سلام
با غزل "رنگها" به روزم و منتظر شما!

[گل]


ن...
ساعت13:27---31 خرداد 1392
بازم سلام...
انتظار داشتم جوابی برای من تو وب خودت می ذاشتی یا حداقل چیزی می نوشتی...


ن...
ساعت18:48---17 خرداد 1392
برایت یک بغل گندم.دلی خشنود از مردم

برایت یک بغل مریم.ک مست از می شوی هر دم

برایت قدرت آرش.ک دشمن را زنی آتش

برایت سفره ای ساده حلال و پاک و آماده

برایت یک غزل احساس.دو بیتی های عطر یاس

برایت هر چی خوبی هست.صمیمانه دعا می کنم...

امیدوارم زندگیت همیشه پر از موفقیت و امید باشه...اینم نظر دومم


ن000
ساعت18:17---17 خرداد 1392
سلام... خدا همانی است ک ما می خواهیم کاش ما همانی بودیم ک خدا می خواست ای کاش...

وب خوبی داری ولی ی کم ب روز نیستی و توپت از همه چی پره.و خواهشی هم ک ازت دارم اینه ک ی کم شعرهای مذهبی هم بزار.

قشنگترین عشق نگاه خداوند بر بندگان است تو را ب همان نگاه می سپارم...

اینم از نظر من


ن000
ساعت18:17---17 خرداد 1392
سلام... خدا همانی است ک ما می خواهیم کاش ما همانی بودیم ک خدا می خواست ای کاش...
وب خوبی داری ولی ی کم ب روز نیستی و توپت از همه چی پره.و خواهشی هم ک ازت دارم اینه ک ی کم شعرهای مذهبی هم بزار.
قشنگترین عشق نگاه خداوند بر بندگان است تو را ب همان نگاه می سپارم...
اینم از نظر من


ن...
ساعت13:09---14 خرداد 1392
ﺧﺪﺍ ﻫﻤﺎني هست ك ما ميخواهيم كاش ما هماني بوديم ك خدا مي خواست اي كاش...
وب خوبي داري فقط توبت از همة بره.هميشه فكر اين باش ك ي خداي هست ك خيلي بزركه.ي خواهشي ك ازت دارم ي كم ب روز باش و شعرهاي مذهبي هم تو وبت جا بده.
قشنكترين عشق نكاه خداوند ب انسان اﺳﺖ تو رابه همان نكاه ميسبارم...شرمنده ك بعضي كلمات نمبنويسه.اين هم ازنظر من...


ن...
ساعت13:09---14 خرداد 1392
ﺧﺪﺍ ﻫﻤﺎني هست ك ما ميخواهيم كاش ما هماني بوديم ك خدا مي خواست اي كاش...
وب خوبي داري فقط توبت از همة بره.هميشه فكر اين باش ك ي خداي هست ك خيلي بزركه.ي خواهشي ك ازت دارم ي كم ب روز باش و شعرهاي مذهبي هم تو وبت جا بده.
قشنكترين عشق نكاه خداوند ب انسان اﺳﺖ تو رابه همان نكاه ميسبارم...شرمنده ك بعضي كلمات نمبنويسه.اين هم ازنظر من...


مهسان
ساعت7:55---28 فروردين 1392
اگه سختته شعراشو برام ایمل کن /نام کاربری و رمزو بده من خودم براش بزارم توی وب

سیدعلیرضا جعفری
ساعت22:26---23 فروردين 1392
سلام و معذرت
بابت اینکه وقت تایید کردن، کامنتتون جا موند
پوزش می طلبم دوست عزیز
لحظه های شاعرانه ای داشته باشی


ایمان فرستاده
ساعت21:40---23 فروردين 1392
سلام دوست من.
ممنون از حضورت
کارتو خوندم. یک کار روایی که قراره واقعه ای تاسف بار رو روایت کنه و خواننده رو دچار حس تاسف و ترحم کنه.
ابتدایی ترین و مهمترین پیشنهادی که میشه به شما داد اینه که تا میتونید شعر بخونید!
پیشنهاد بعدی اینه که کمی با ایجاز بیشتر بنویسید
.
.
.

ولی در مجموع عاطفه خوبی داشت.
ممنون از دعوتت.


محبوبه اسماعیلی
ساعت8:33---23 فروردين 1392
سلام شکوفه ی من.خوبی عزیز دلم؟ منم خیلی دلم برات تنگ شده.هنوز شعراتو با دست خط خودت دارم و گاهی میرم سراغشون.با اینکه ازت دورم اما بهت فکر میکنم.برات دعای خوشبختی و سلامتی میخونم و حتی گاهی از دوستانم سراغتو میگیرم.خبر ازدواجت رو هم شنیده بودم.بهت تبریک میگم.امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشی و حتما همینه.به همسرت سلاممو برسون و بگو که مواظب دخترمون باش.این دختر توی اون همه تعصب و افاده یه استعداد بی نظیره که باید بیش از پیش شکوفا بشه.مواظب خودت باش و همیشه مطالعه کن.لینکت کردم تا همیشه با هم باشیم

سیدعلیرضا جعفری
ساعت23:12---22 فروردين 1392
سلام
اول اینکه امیدوارم این دلنوشته ی شعری ات حقیقت نداشته باشد، هرچن میدونم، این نوع اتفاقای تلخ در دنیای کثیف آدم ها وجود داره.
اگه میخوای شعر رو جدی ادامه بدی باید، کمی جدی تر شعر بگی
برای شادی های بی پایان و غم های کوتاه آرزومندم


nafas
ساعت8:51---22 فروردين 1392
سلام وب زیبایی دارید لینکت کردم لینکم کن فدات

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط زنی که زندگیشوباخت؛بخاطرتو لعنتی...
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.