لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
گورپدرتمام لحظه هایی که نفهمیدی چقد‏‏ر دوست دارم
  


عزیزای که بم سرمیزنین؛اگه ازشعرسررشته دارین؛لطفأنظربدین روشعرام‏!چون واقعأمیخام شعرنوشتنم روجدی دنبال کنم‏!دلم شکسته؛دل شکسته هم به دردکسی نمیخوره؛فقط شماین که نوشته هامومیخونین؛به عشق شماست که مینوسم؛پس نظرفراموش نشه‏!‏‏!‏‏!راستی؛خیلی دوستتون دارم‏!ممنونم که کنارمین‏!راستی محدثه عجیجم هرشعری روکه تواین وب مینویسم ازخودمه فداشتم



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت11:17---25 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست زنی که زندگیشوباخت؛بخاطرتو لعنتی... واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

&&&...
ساعت23:40---18 شهريور 1392
...

&&&&
ساعت14:24---13 مرداد 1392
راستی ی چیز دیگه ک یادم اومد این عکس کنار صفحه هم عوض کن و مطالبت رو هم با خط بهتری بزار تو صفحه.

کاش تو زندگی اینقدر ساده نبودم...


mohaddese
ساعت19:57---12 مرداد 1392
از شعر سر رشته داریم؟؟ بابا بی خی من حافظ شاگرد من بود پییی
ولی من خداییش اون شعره که بود "کنار تو درگیر ارامشم چقد خوبه با تو نفس میکشم ... " رو خیلی دوس دارم خیلی باحاله اگه کار خودته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 12 مرداد 1398برچسب:, توسط زنی که زندگیشوباخت؛بخاطرتو لعنتی...
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.