لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
گورپدرتمام لحظه هایی که نفهمیدی چقد‏‏ر دوست دارم
  


حوا شدم برایش که هوا برش داشت آدم است

لعنت به همه ی  حرف های که میزد و من خام بودم باورش کردم!!!!

فکرمیکردم اگربرایش بمیرم!میگوید:چقدر عاشق است اما مرا....

ای کاش دختری ساده لوح و ناقص العقل فرض میکرد!!!!

دردم می آید وقتی میدانم "خر" فرض  میشدم برایش...

همه ی دوستت دارم هایش تنها تکه کلامی بود که روی لب داشت که نه تنها به من بلکه به هزار کس و ناکس میگفت!!!

درد دارد...وقتی میفهمم تمام لحظه هایی که با من قهر  دستهایش بیچکی بودند دور تن دختران هرزه ...

ومن دلتنگ این که چطور از دلش در آورم...

وقتی که من ثمره ی عشقم را آبستن بودم !!!داشتم از دردمیسوختم...

او داشت در آغوش کسی  دیگر از آتش شهوتش میسوخت!!!!

واقعا میسوزم...آتش میگیرم...

من زن شدم وهزار بلا سرم آمد

و او مرد بود و همیشه حق با او....

گاهی فکر میکنم خدا هم سر ما را شیره مالیده...

می گفت : "زن نعمت است!!!!

بهشت زیرباهای مادراست 

امادرست که نگاه میکنم فقط زیر باهایم چاه می بینم

چاه رسوایی....

چاهی که اگر مواظب نباشم کارم تمام است....

لباس بوشیدنم رابایدبه اندازه ی ایمان شما مردها تنظیم کنم!

بایدآنقدرگشادببوشم که قوس های بدنم دلتان رازیروبالا نکند....

موج موهایم باید ازساحل  صورتم کناره بگیرند که مبادا دل به دریا بزنی وغرق جانم شوی!!!

باورکن مریض شدم ازبس غذا نخوردم تا که اندامم آنقدر لاغر شوند که به چشمت نیایند ودلت نلرزد...

من به تو اعتماد کردم...وفادار بودم مرد من...اما تو....

دیگرنمی توانم....

یادت هست وقی چشمانم را به باهایت گره کردم  که نروی!!!

دست هایت داسی شد واحساس مرا درو کرد!!!

رفتی و من...تنها به جرم اینکه عشوه هایم به چشمت نمی آمد و بلد نبودم مثل دخترکان شهری افاده بیایم ودلت را بلرزانم....تنهایم....

فقط آخرین حرفم!!!

آی تو که خرمن احساسم را درو کردی!یادت رفت دلم را درو کنی...همه ی آتش ها از گور اوست که دوستت دارد...

داس را کجا گذاشتی؟؟؟؟!

بیا دلم را از بیخ بکن....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:, توسط زنی که زندگیشوباخت؛بخاطرتو لعنتی...
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.